Friday, July 22, 2016

Rahsia Jering



ANDA SUKA MAKAN JERING?


1) JERING merupakan buah ajaib untuk membunuh sel KANSER  dan beribu kali lebih kuat dari Kemoterapi.

2) Spt diketahui, pohon jering dikenali sbg varietas jering.

3) Kita boleh menfaatkan buah Jering dgn cara memakannya mentah sebagai ulam, boleh jgk dibuat jus, minuman , kueh, emping jering (baru tahu!) dll. Selalunya jering tua direbus dan dicicah kelapa parut muda.

4) Hal ini menghasilkan banyak kebaikan, tetapi yang paling menarik adalah kesan yang dihasilkan pada kanser dan tumor.

5) Buah ini adalah ubat yang terbukti melawan SEMUA JENIS KANSER.

6) Jering dianggap juga sebagai spektrum anti dadah terhadap infeksi bakteria dan kuman, terbukti dari baunya yg sgt kuat. Efektif terhadap parasit dalaman dan cacing, dpt mengatur tekanan darah yang terlalu tinggi, berguna sebagai anti stress, memerangi tekanan dan perasaan gugup.

7) Sumber informasi menarik ini berasal dari salah satu produksi ubat terbesar dî dunia yg mengatakan bahawa setelah lebih dari 20 ujian makmal yang dilakukan sejak tahun 1970, terungkai bahawa Jering boleh MENGHANCURKAN SEL² GANAS pada 12 jenis kanser, termasuk usus, payudara, prostat, paru² dan pankreas.

8) Kekuatan buah ini menunjukkan 10,000 kali lebih baik dari produk adriamycin, ubat kemoterapi, biasanya digunakan dî dunia, memperlambatkan pertumbuhan sel kanser.

9) Lebih memeranjatkan lagi, jenis terapi dengan ekstrak Jering hanya menghancurkan sel² kanser ganas yg  tidak mempengaruhi sel² sihat.

Institute of Health Sciences, 819 Sweden Riset Biosains. L.L.C. Cause Street.



copy from Whatapps..


- langsung tak suka jering!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...