Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

Sembilan Cara Sederhana Agar Hidup Bahagia


sekadar gambar hiasan...

1. Jangan Takut dan khawatir.
2. Jangan pernah menyimpan dendam.
3. fokus pada satu masalah.
4. Jangan membawa Tidur masalah anda.
5. Jangan mengambil masalah orang lain untuk anda selesaikan.
6. Jangan hidup di masa lalu.
7. Jadilah pendengar yang baik.
8. Jangan biarkan kecewa mengatur dan bahkan mengacaukan hidup Anda.
9. Bersyukurlah selalu.

cari pasangan pun biarlah yang sedang-sedang jer..rite? (n_n)


10 comments:

NasZ said...

wah..nice tips. tapi saya tak kawin lagi. bleh guna pas kawin nnt la.

MOHD NASER.com

Ary said...

@Nasz
samalah kite..heeee...

ShahzCudin said...

tips yg bagus..tq

Ary said...

@Shahzcudin
tq..simple jer...boleh di uraikan lagi tu...

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

waaa ramai dah follower....minta sikit :P

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

ok lah tu.....dah meningkat follower...mmm...cantik bloglist awk...lagi cantik kalau saya ada di bloglist awk..kan :P

gurau je

Ary said...

@c'ayob
dah...

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

jalan-jalan.....nak tau satu rahsia??

http://cayob.blogspot.com/2011/10/rahsia-kejayaan-cayob-di-dunia-blogger.html

N i e Z a said...

nice info dik...hehehhe..tq

aniki said...

salute entry ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)