Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

SARang LabAH-LABah

pernah tengok tarantula?



Tarantula ialah kumpulan labah-labah yang besar dan berbulu...

ermm....tahu...sarang labah2?



sumber gambar: google 


Sekarang ni macam2 orang boleh buat tentang labah2. spiderman,kek labah2, tudung labah2 pun ada. eh...macam2lah...

errr...nama kampung bagi sarang labah-labah adalah sesawang...
poinnya......

assalamualaikum.... rumah blog saya ni dah bersawang, baru datang menjengok...
x nak buat alasan. asyik teringat sini sampai termimpi2...adoi...
ucapan berbanyak2 terima kasih kepada yang sudi datang kesini walaupun dah berhabuk sangat2 nih... huhu..
nak bersihkanlah ni....

kepada yang tinggalkan mesej kat chatbox...sorry...byk sgt pesanan yang tinggal tak dapat nak jwab langsung. apa pun..tengggg!!!tuan belog ni idop g...

kepada yang tinggalkan mesej kat posting...cam tu gak rrr... tengggg gak...

yang paling penting...follower...nanti ary follow back yer...sorry....

terima kasih kepada sume yang datang melawat blog ary...

itu sahaja sekian....(^^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)