Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

mmm...

letih Pictures, Images and Photos

ari nih x terkata...letih kot........
Anti
semalam saya berpeluang menjengok anti sekejap. mujurlah saya pergi,masa tu dalam pukul 6.00ptg. saya antarkan lauk yg mak kirimkan. lauk petai masak lemak cili padi.
saya tgk anti sdg merebus air, lalu saya tanya anti,'anti nak masak apa tu?'
'meggi...' anti menjawab dgn suara yang lemah. 'meggi?' saya terkejut... 'itu jelah yang ada,x sempat nak beli apa2...' anti menjawab lemah dgn senyuman yang tawar.. tak pe anti, meh saya belikan apa2 kat pasar ramadhan...' tiba2 anti ceria. 'x menyusahkan ker?' anti bertanya lagi.
'langsung x, anti..' saya pun meredah pasar ramadhan yang pada mulanya malas saya redah sebab tersangatlah sesaknya, demi anti yang sungguh kasihan semalam. anti memesan murtabak dan kuih tepung pelita. mungkin sahur, anti panaskan lauk yang saya bawa.
apalah daya anti, berbuka sorang2. bukan anti tidak berduit, tetapi anti tidak berkeupayaan. saya meminta maaf kerana tidak dpt menemankan anti semalam, tetapi saya sudah berjanji dgn anti akan berbuka dgnnya bila keadaan mengizinkan.....

4 comments:

hua sheng. said...

semoga anti diberi keberkatan Ramadhan..
err siapa anti?

Ary said...

amin...
:)) hahaha...hua sheng oi...bc posting yang lepas2 k...huhu...

hua sheng. said...

la..berkait dgn cte lepas...
huhu.malu!
nti kte baca. :D

Ary said...

usah malu...cool okey..huhu...
posting yg lepas2 panjang2, kalu rajin nak bace, bace ler, buat pedoman... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)