Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

SMTI ----apa ke benda tu?




semenjak 2 menjak ni saya suka meronda2 kru 999 atau atleast pun edisi khas yang tgh pofular skrg nih...mmm... seronot juga membaca berita2 hangat dan sensasi masyarakat kita yang pelbagai ragamnya. tiba2 saya jadik poning pale bila baca komen2 terutama nya di laman sesawang Bersama Mazidul  yang asyik2 SMTI, smti, SmTi, sMTi.????!!...ok...apakebendenyer SMTI tu? nama sekolah? memang ada...nama tempat pun ada...mmm.....cari punya cari rupa2nya SMTI tu ialah....saya membaca tampalan ini...ooooohhh Ya Allah...(ungkapan yang paling indah dari OMG)......baru paham...betapa saya ketinggalan keretapi.....apapun,saya setuju sgt dgn cadangan beliau mengenai singkatan SMTI ini. kita juga boleh gunakan SSMEI(saya sudah membaca entry ini) atau SMEI (sudah membaca entry ini) atau SSMEITTTNKA(saya sudah membaca entri ini tapi tak tahu nak komen apa)....uiks...ok...panjang sgt...huhuhu...gurau jerk! so, lepas ni rakan2 yang telah membaca entri saya...silalah atleast pun...tak tulis komen, silalah tulis SMTI atau SMEI atau :)(senyum) pun jadiklah....bukan apa...kesian,selain saya ramai juga yg buat entri x de sape yg nak komen. ntah ada owg baca ntah tidak...tahulah bukan pofular cam en BEN... entri pon biasa jer...huhuhu...yelah...dah blog saya ni namanya NUR KASIH...xkanlah nak buat enty pasal 'model yg seksi sungguh mengancam', 'marilah ke genting highland ngan pakwe', 'indahnya duk tepi pantai seharian dengan kekasih baru'....mmmm.... lagipun saya masih suci dan berjiwa bersih...lalalalala......



2 comments:

miZz_nizZ said...

ingt skolah men t.intan!haha

Ary said...

heeheehee,,,, welcome...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)