Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

Ramadhan...oh Ramadhan...

Assalamualaikum,
selamat menyambut awal Ramadhan
selamat menunaikan solat subuh,zuhur,asar, maghrib,isyak,tarawih
selamat menghadapi ujian Allah
Alhamdulillah...Ramadhan ini saya merasakan amat teruja sekali.
perasaan yang lahir ini sukar digambar
ia bagai kali pertama belajar menulis,
macam dah lama tak betemu orang tersayang...
saya pernah menulis dulu,yang saya amat sukakan bulan ramadhan
sehinggakan jika saya mempunyai anak lelaki, akan saya manakan Ramadhan.
saya juga diuji adakah saya akan membenci ramadhan kerana pada bulan ramadhan ini jugalah adik saya pergi buat selama2nya.
saya tetap tidak membenci ramadhan, malah saya rasa gembira kerana setidak2nya arwah pergi pada bulan yang pernuh barakah.
saya suka segala2nya pada bulan ini
kurma,
sahur,
tarawih,
alquran,
buka puasa,
dan segala2nya tentang ramadhan.
saya juga sejujurnya suka melihat watak sebenar org2 disekeliling saya.
selalunya ia tentu berbeza dgn bulan2 yg lain
sama ada lebih baik atau sebaliknya.
rite? heee....
samalah saya pun...
saya berharap sgt2, segala amal saya diterima Allah
lebih-lebih lagi pada ramadhan kali ini, Insya'Allah.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)