Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

RAYA TAK JADI....tak menjadi....


saya bukanlah pengkritik filem....cuma suka mengkritik filem...huuu...adoi yer pun....serius... tak berani nak komen banyak2...rasanya x kena saman kan?!
saya fikir hantu bonceng kurang mengancam...tapi filem ni...sorry saya terpaksa komen...x best......lang...sung......!!

antara sebabnya:
  • saya x gelak pun
  • asyik menguap
  • hope masa cepat berlalu supaya cepat abis
  • terasa rugi duit, rugi masa...
  • dlllllll...
sorry...saya bukan nak membunuh filem tempatan, tapi inilah hakikatnya......

(ini hanyalah pendapat peribadi sahaja, lain orang lain seleranya, maaf jika ada yang tersinggung, tidak setuju atau apa sahaja...)
ada lagi disini...

2 comments:

Anonymous said...

Filem ni sgt menghampakan. 1st time rasa nk baling kasut dalam pawagam. jalan cerita berterabur. ramai pelakon baru yg kekok. kalau bikin filem taraf drama, baik siar televisyen je. orang ramai bayar utk tgk filem! seriusly aku mencarut dalam pawagam kali ni.

Ary said...

memang...sampai sekarang geram lagik nih...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)