Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

Air Kelapa Masam?

Alhamdulillah... dah nak masuk 19hari kita berpose...huhu...hari ni memang agak kelam kabut. baru dapat pegang notebook nih...
dan tadi masa berbuka, saya kirimlah ngan adik ipau gi pasau ramadhan beli air kelapa...malangnya waktu berbuka tadi..mmm....air kelapanya sudah masam...
kesimpulannya kat sini ada 2
1-jgn kirim kat org lelaki-diorg ni main bantai jerk beli,asal nampak jer,asal boleh
2-kenapa jual air kelapa masam?....(kesimpulan ker?)

namun...ia xlah masam sgt2, kemungkinan dalam semalam punya air kelapa, dalam keadaan begini, saya teringat kat saudara islam kita....jangankan air kelapa, mata air pun x de... terpaksalah minum begini....


nak meminta...minta pun x dapat jugak......

namun happy juga walaupun mendapat secebis makanan....


hanya air mata pengubat lapar....
dan saya bersyukur....air kelapa masam cerita lain....kita prihatin dan bersyukur cerita lain, namun, jalannya tetap sama...

marilah kita SOKONG TABUNG KEMANUSIAAN SOMALIA IRM...



1 comment:

Zul Fattah said...

singgah sini..masyaAllah.. sama2lah kita berdoa dan menyokong iRM

http://zulfattah.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)