Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

semut di atas simen bersih


happy mubaraks day....
panas siang tadi
tajuk diatas sebenarnya bukanlah apa yang berada dalam fikiran untuk diterjemahkan
tapi
tak tahulah
sekarang ni semakin sukar
untukku menterjemahkan rasa
semakin sukar
untukku memperlihatkan kata2 dlm bentuk tulisan
menzahirkan sesuatu dalam maksud yang jelas

takut(?)
aku tak tahu....


miskin yang semakin miskin
rasa yang semakin hilang rasa
kalah yang tanpa siapa tahu

kata2 3 baris diatas ini
adalah kata2 yang sentiasa berlegar2 dalam fikiranku 2-3 hari ini
aku masih mencari maksudnya
aku masih mencari kaitannya

seperti aku dapat mencari maksud kata2 ini
pinggan kotor yang berminyak,telah dcuci dgn sabun tapi jika dibiarkan tanpa d bilas selama 10 minit minyaknya kembali semula

ya
aku faham maksud kata2 itu
mengikut pemikiranku sendiri

mmm....

*ary: masih mencari.....

1 comment:

Anonymous said...

maksud yg mendalam tu...:)]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)