Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

Banci - ada yang benci...


salam sume...
dah lama tak balik blog. kira x boleh dikira didiamilah ni..
hehe...
kira blog ni rumah peranginan jer..balik sekali sekala.
:)
ary nak cite pasal pengalaman ary sebagai pembanci ni.
ada baiknya ary sertai pembanci kali ni. pertama, kenal ngan orang kampung. maklumlah selama ni ary ni cam kera sumbang. x kenal orang kampung. keduanya ary dapat tahu dan semakin faham ngan gelagat manusia2 di bumi malaysia ni. mcm2.. sabar jerlah.....
huhuh...banyak lagi nak citer...huhu...masa menceburuiku...
ada masa ary citerkan pengalaman ary k...nak kena habiskan fasa 3 dulu...
da.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)