Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

semoga merdeka jiwaku


hatiku rawan
tapi taklah sampai kena sawan
masih mampu ku tawan
meski hati menggelodak melawan
apa nak buat
hati mesti kuat
hidup harus semangat
hidup mesti terus
walau bagai nak mampus
menahan jiwa dari terus tertimbus
dek rawan yang tak tertebus

selamat merdeka negaraku
semoga merdeka jiwaku
dari penjajah waktu
yg tak tentu
aku tahu aku mampu

selepas ni dah mula bz
tak bleh nak lazy2
x blehlah selalu nak update
namun ku cuba walau seminit
daaa......=)

2 comments:

F I T said...

eceh..ada jumpa pic bendera ni gk..hehehe anyway cantik ayat kat atas... best baca.. :D

Ary said...

:) ambik kat mana ntah? lawa ker? huhu... ayat spontan jerk tu... thanks...:-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)