Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

ANCAMAN BAHAYA FLUORIDA *MESTI BACA*



FLUORIDA MAMPU MENYEBABKAN:


  • Kematian
  • Kanser
  • Ruam Kulit
  • Luka Kanser
  • Kelunturan Warna Gigi
  • Masalah Gastrik
  • Penyebab atau Membantu Menyebabkan Kerapuhan Tulang
  • Keracunan Saraf
  • Kanser Tulang
  • Keretakan Tulang
  • Membantu Menyebabkan Kekurangan IQ di Kalangan Kanak-kanak
  • Meransang Masalah Buah Pinggang di Kalangan Pesakit

BAHAYA KEPADA KANAK-KANAK?-SEMESTINYA!
Memandangkan fluorida mampu meresap menerusi gusi dan kanak-kanak di bawah usia 7 tahun yang menelan 50% daripada ubat gigi ketika memberusnya (mengikut kajian), dan memandangkan fluorida turut terkandung dalam air dan pelbagai produk lain (seperti ubat kumur), kita terus terdedah kepada risiko kanser apabila memakai ubat gigi berfluorida...........

Baca lagi di sini...



Sebarkan pada rakan-rakan | Dapatkan code widget banner ini

2 comments:

ummumishkah said...

Tukarlah kepada ubat gigi yang tak der florida.. Mukmin* pun boleh.. :)

..::arYaniEs::.. said...

memang pakai mukmin pun sejak boikot memboikot ni bermula....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)