Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

aku dan blog ini....

BannerFans.com
Assalamualaikum...
sehingga saat hari ini,x sampai pun sebulan blog ..::Nur Kasih::.. ini wujud di alam cyber ini. ia di lahirkan pada 15 jun 2009. daripada kosong pengetahuan, ke...boleh tahan ler, byk gak ilmu yang di perolehi. sumenye buat sendiri, pandai2 sendiri dangan bantuan hampir 100% dari blog tutorial AlmansuQie...syukran ustaz....
nama blog ni pun spontan jer. tetiba nak buat nama ni. apa pun x tido malam di bueknyo!! menghadap pc nak terkeluau bijik mata. almaklumlah budak baru blaja...benda remeh pun lamaaaaa sgt nak di settingnyo.

pengisian dlm blog nih masih di tahap yang xde apa2 pun. sume copy n paste je.... , namun, insy'Allah,akan aku isi dgn pelbagai info dan coretan pengalaman aku dari dulu hinggalah sekarang. oleh yg demikian, aku perlukan sokongan dr sahabat2 blog yg lain, aaa...kenapa jadik sedey pagi2 ni tatau ler. teremosional skit...
manusia ni mcm2....

apa pun, sahabat2 blog yg sudi berkunjung ke teratak aku nih, kalianlah penghibur aku di kala suka dan duka...

salam ukhwah dan himpunan doa2 aku utuskan buat kalian... semoga kita menjalankan ukhwah berlandaskan ikatan persaudaraan islam yang telah lama terjalin tanpa kta sedari dulu lagi.
masa blaja dulu, teringat lagu nih... skrg aku tujukan buat kalian...

Sesegar hijau daunan
Begitulah kita diibaratkan
Tiada siapa yang bisa memisahkan kita
Antara kita semua
Seerat simpulan yang tidak terbuka
Seteguh langit tinggi menongkah dunia
Kita mengharung badai atas nama
Kasih insan bersaudara
Buang yang keruh ambil yang jernih
Dendam hasad dengki mestilah dijauhi
Marilah kita contohi Rasullulah
dan para sahabat
Di dalam bersahabat
Ukhuwah dan mahabbah kita jalinkan
Bina keharmonian
Sesegar hijau daunan
Begitulah kita diibaratkan
Tiada siapa yang bisa memisahkan kita
Antara kita semua
(Akrab Persahabatan~In Team~)

akhir bicara,
salam ukhwah dariku...


*masakan rasa dapat merasa.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)