Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

satu soalan....

macam nak luah, tapi tak terluah, cuma satu soalan.....

hinakah orang gemuk ni??

2 comments:

N i e Z a said...

Ya Allah..ade jg manusia yg cmni yer..xde satu pon hamba Allah dlm dunia ni yg hina..ape yg Allah jdkan adlh sebaik2 kejadian..kurus atau gemuk bkn menjd 1 isu yg sgt bsr..yg ptg hati,iman dan taqwa yg ade dlm dri seseorg..

Ary said...

ada...byk sgt. mereka suka menilai, menghukum kemudian menghina. kadangkala mereka beralasan supaya kata2 hinaan mereka itu motivasi untuk kurus. apa? kita ni manusia x ada perasaan ker? Allahuakhbar...sabau jerlah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)