Sunday, August 7, 2011

Dulu saya budak baik...x caye ker? huuu...


bukan apa...sesaja nak cerita masa zaman muda2 dulu...
yelah...seperti tajuk di atas...
masa skulah dolo2...
memang saya budak baik, tak caya ker?
pengawas lagi...
tak caye ..ada aku kes............
sebenarnya secara tak langsung ia memberi manfaat lain hehehe...
contoh kebaikan yg saya buat seperti...

  • duk paling depan,tepi pintu-supaya senang nak cilok2 kuar
  • tolong cikgu angkat buku-padahal terserempak ngan cikgu masa ponteng kelas mat tambah
  • tulisan tercantik dan terkemas dlm kelas terutama matematik-padahal keputusan peksa paras2 idung
  • datang kelas seawal 6.30pg,konon nak bersih kelas...-supaya senang nak tiru kerja skulah kwn
  • jaga kelas waktu rehat supaya x de org makan dlm kelas-walhal kite tuan jual nasi lemak..
tulah sikit senarai  antara byk2 perkara yang saya buat sebagai budak baik diskulah. zaman skulah masa saya dulu...[taklah dulu sgt,dlm sekitar tahun 96-99] tak de lagi pelajar lempang cikgu, x de lagi cikgu kena tumbuk, tak de lagi benda2 karut marut yang melibatkan cikgu dan pelajar. paling2 dahsat pon...kete cikgu kena calar, tayar kena pancit. ialah...mungkin banyak yang berlaku yang saya tak tahu...kan saya kata tadi...saya kan budak baik..x buat sume benda2 tu...huhuhu...

masa tu mana ada handphone canggih manggih lagi. sms x popular pon. bukan macam skrag...huh..x paham sungguh bahasa sms yang ntah apa2 maknanya. nak kata saya budak skima...mmm...adalah skit...skit jer....yg selebihnya, saya budak baik. huhu....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...