Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

Aku ingin berpantun...

malam ni teringin sangat nak berpantun,
bukan sebab aku org melaka,
mungkin hati sejenak meruntun,
apa jer pantunnya terimalah belaka...

jiwa yang parah kadang2 datang,
datang mengusik tangkai hatiku,
manakan dapat bumiku tatang,
cukuplah sekadar kenangan yang lalu...

mmm.......

ramadhan menjelma hatiku sayu,
teringat pada orang yang dah pergi,
bagai bunga yang kembang tiba2 layu,
hanya alfatihah mampuku bagi...

namun ku bersyukur pada Ilahi,
dapat bernafas hingga kehari ini,
sedangkan adikku telah dulu pergi,
pergi selama2nya takkan kembali...

wahai adik yang sgtku sayang,
bersemadilah kau dgn aman,
walaupun bertahun tak nampak bayang,
sebak dihati tak dapatku tahan...

dah ler.....sedeylah pulak...........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)