Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

tag tu ape? biskut ker?


terima kasih buat adik hua seng coz bagi tag kat ary...

1. Nama timangan anda
kak yong comel...hahahaha...(betol..x tipu)

2. Anda seorang yang
pemalu....huahuahuahu...

3. Lagu feveret
lagu 3 kupang...

4. Makanan kegemaran
sup tulang...

6. Warna kesukaan
sume...

7. Benda yang mesti ada dalam beg
errrr...x de beg ler...guni ade ler,dlm guni ade cangkul dan jala ikan... ekekeke...

8. Kali terakhir anda menangis
sekarang nilah....huwaaaaa.....

9. Sikap yang buat anda strezz
owang sterzz ngan aku...strezz tullah org yg strezz ngan aku yang strezz sbb strezz ngan aku...

10.tag 6 rakan anda
cik bunga, ikan patin,ikan haruan, sawi jepun,buah naga dan mr pacat...errr...tu ler kawan hamba...eh...salah ker?....

tu aje...sekian hua seng.....



*jangan mare eh....*

2 comments:

hua sheng. said...

aiyoyo.siapa tu rakan2 sis ary?
:))

"owang sterzz ngan aku...strezz tullah org yg strezz ngan aku yang strezz sbb strezz ngan aku..."
-ok,tamau cari pasal dgn sis ary.hehe..

Ary said...

- :D
- hehe...jarang owng stezz ngan sis...huhu.. sume jadik syg lepas tu...mmm..pelik plak. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)