Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

errr...nak cakap skitlah kat awak...pengunjung blog nih...!

  • 1- erm,nk ckp cket neh kat awak.. bce NO 5
  • 2- Mmmm..cmne ek nk ckp? Bce je la NO 8
  • 3- nk taw ekh?erm,bce NO 9
  • 4- huh,drpd pning bek bce jap NO 15
  • 5- cmne ek nk ckp.. NO 17 je k..
  • 6- kite nk ckp skg tp lbh bek bce NO 16
  • 7- kite akn ckp tp bce dlu NO 2
  • 8- yg kite nk ckp neh simple jek..tp bce dlu NO 4 k?
  • 9- tak payah la b¿debar2 cm2..cme bce jap NO 18
  • 10- Blom lg la..bce NO 19 ye..
  • 11- da pnt ekh? Bce jap NO 13
  • 12- sbnrnye kite nk ckp klu¿.(ah bce no 3 la)
  • 13- tgl cket jek lg bce NO 20
  • 14- argh,pnt neh..bce NO 1
  • 15- adush,dah pning dh ni.. bce la NO 6
  • 16- lorh,msh ta phm lg kew? Bce NO 12
  • 17- ades,nk ckp neh..bce NO 7
  • 18- kite taktau klu awk phm..tlg bce NO 10
  • 19. Baca NO 11 dgn tenang ye..nt awk akn taw..
  • 20- oke2,skg kite ckp..bce NO 14, tp slow2 jek


*heeeeeeee....jgn mare eh....
*terjumpa benda
nih masa buka my tagged...tq for safri...

3 comments:

RobinHood said...

haha sep baik robin xkena...
;p

..::arYaniEs::.. said...

mana tau pulak? ;)

Anonymous said...

ha..ha..ha..sapa la yg buat nih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)