Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

Kawen



mana2 pergi sume org ckp pasal kawen
sbb aku blum kawen
bukan aku x nak kawen
tapi aku x de pasangan nak kawen
sume kata tu sume alasan aku x nak kawen
memang btul pun tu alasan aku x nak kawen
bukan aku sengaja x nak kawen
situasi x baik org2 yang kawen
byk disekeliling aku yang dah kawen
sumenya negatif krn kawen
aku jadi fobia nak kawen
nak kata apa katalah sbb aku x kawen
aku berserah pada Allah tentukan bila aku akan kawen
dah sampai jodoh aku kawen
biarlah lambat aku kawen
sekarang pun dah lambat pun nak kawen
sepatutnya cakap pasal anak bukan pasal kawen
thn depan aku akan dapat 2 org anak buah sbb adik2 aku dah kawen
sama rr dgn kenkawan aku ramai dah kawen
sume tunggu mase nak dpt anak hasil dari kawen
sabau jelah sbb aku lum kawen
stop ok,aku tahulah nak kawen
nanti aku jemput k bila aku kawen
tension betullah pasal kawen
x sudah2..kawen,kawen,kawen
aku poning!!!!


3 comments:

olin said...

xpe, ada jodoh nnt ada la.. hehe..

hua sheng. said...

haha.ni penangan tgk 3R baru baru ni ke??
pasal kawen..
bl ary nak kawen?
;p

jum main kawen kawen?
;D

Ary said...

tu rrr pasal.... hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)