Friday, June 26, 2009

mALam Ini BawA kE paGi



malam ini sampai ke pagi, aku sungguh kepenatan walaupun tanpa berbuat apa2
malam ini sampai ke pagi, aku sedang menemani bapaku yg sedang tidur di kusyen keseorangan
malam ini bawa ke pagi, aku ligat berfikir sesuatu
malam ini bawa ke pagi, dan bawa ke esok malam bawa kepagi esok
masihkah[?] sama keadaan bapaku
yg masih tidur keseorangan kerana persengketaan 3 tahun ini
masih belum surut
malam ini bawa ke pagi, kasihan aku kerana kasihan melihat bapaku
pagi ini bawa ke subuh,aku masih menemani bapaku
pagi ini bawa ke subuh,bapaku masih tidur tanpa menyedari aku menemaninya
pagi ini bawa ke subuh,pintu biliknya masih tertutup
pagi ini bawa ke pagi.......aku kepenatan berfikir
bilakah akan berakhir semua ini?
subuh ini....aku hanya mampu memohon sepotong doa........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...