Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

jawab...jgn x jawab....

  • lelaki merokok sebab nak tunjuk macho...iyerlah tu...pompuan pulak?
vs

  • memancing buat orang lupa solat....eh, betul ker? layan internet camna pulok?
  • vs

4 comments:

arnamee said...

salam.

a;ahla lebih kurang jer kan..
dunia makin moden, byk yg perlu dibayar,
iman makin tergoyah:)

semoga ALLAH sntiasa lindungi kamu(^_^)

..::arYaniEs::.. said...

salam kembali... :)
betul tu anem!! kalau memancing tu...mak oi...x ingat dunia-peringatan utk diri sendiri jgk-
[yg sebenarnya pompuan tu bukan isap rokok...huhu..baru perasan :D ]

hua sheng. said...

perempuan merokok??
buruk beno perangai..
lelaki plk,poyo menggelabah.
HAHA.

hm.memancing dan internet..
kalo mancing,uji kesabaran tu.
tp masa kne igt la.
apa yg wjb tak blh tggl.
sama mcm tenet.
tp tenet ni kne limit time.
hee.
pandai2 jaga diri dlm dunia cyber ni.
(:

..::arYaniEs::.. said...

poyo menggelabah....huhuhu...;;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)