Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

Deman d'haRi rAya...

assalamualaikum...

dah seminggu lebih kurangnya x menjengok blogku ini. sindrom demam+batuk+selsema datang bertandang di hari raya yang mulia ini... alhamdulillah...moga2 terhapus dosa2 kecil...sambil2 tu layanlah lagu ni eh...





3 comments:

merahitujambu said...

jg dri baik2 yaa..

iqaa :) said...

hehehe....akak aku ni...eja demam pon salah...dah semam katakan....hahahaha...

Ary said...

eheh...semam pulak iqa oi...teng cik merahitujambu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)