Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

Belajarlah Dari Hantu....



Belajarlah dari pontianak, seberat manapun masalah dia tetap tertawa. Hihihiiii…..
Belajarlah dari toyol, kecil-kecil sudah pandai cari duit sendiri...
Belajarlah dari pocong, dari dulu pakaiannya simple jer… hidup Sederhana
Belajarlah dari jerangkung, berdikari, datang tak dijemput, balik tidak dihanti...
Belajarlah dari hantu kak limah, dah petang pun tau pulang rumah..ekekeke....

ada lagi?

5 comments:

Si BuDaK KaChAk said...

hahaha....btol gk tu...

Cik Ice said...

So lepas niyh..x payah takut dengan hantu segala macam lah ye..:)
Menarik dan penuh renungan walaupun sekadar celoteh kosong..(*_-)

ziraziz said...

nk cuba smbng, tp x bape nk knl jns2 hantu :P ...

Ary said...

@si budak kachak
betul..:)

@cik ice
x payah takut k...ekekek...
terima kasih...:)

@ziraziz
senyum jer boleh..:)

aimaniman said...

lawak la dik,... hantu pun ada faedahnya kalau kita tau kan,...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)