Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

sejenak...



salam...wahai teman, semalam ary jumpa anti, sebelum tu anti telipon ary, anti akan ke meja pembedahan 26hb 1 ni... ary doakan semoga anti selamat, walaupun doktor kata peluang nya tipis. dalam sendu dan sebak...anti redho..ary pun.. doakan anti ya!!
sejenak ini, ary panjatkan rasa syukur kerana sehingga saat ini ary masih lagi bernafas dengan sempurna tanpa perlu mengurut2 dada, ataupun menggunakan tiup..
sejenak ini juga, dengan pernafasan sempurna ini, ary rasa sesak kerana memikirkan dosa2 yang kian bertambah, hari demi hari..
dosa? ya...dosa kecil,dosa besar...tak perlulah ary sebutkan. cukuplah ary jelaskan disini bahawa beberapa hari lepas ary bertelingkah dengan emak ary...dan..sesungguhnya ary memang bersalah.. doa besarkan itu??
walaupun ary sudah meminta maaf, dan walaupun ary tahu emak sudah memaafkan ary...tapi rasa bersalah tetap ada.. hinanya ary....:(

*usah diulangi lagi....

2 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum...
kak ary.. itu la namanya manusia..
tak lari dari membuat dosa..
tapi Allah tu Maha Kaya.. diberikan ubat TAUBAT untuk memberi kita peluang bernafas dengan sempurna..Alhamdulillah...

زهرة حلوة said...

Bismillah..Salamu'alaykum..
ukhty Haryanies,
lumrah mnusia..
silap tu ta dpt lari pnye..
ap2 pn smg kta sntiase prbaiki diri..
ok?
=) smile always..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)