Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

salam sume... happy new year... semoga tahun ini lebih baik dari tahun lepas dan tahun2 sebelumnya.
ary tengah layan novel ni. baca kali ke dua dah... huhu...

2 comments:

hami asraff said...

Assalamualaikum. Saya baru dapatkan novel ini di pasaran. Tapi belum sempat membacanya lagi. Sesungguhnya saya memang menyukai karya Ramlee Awang Murshid :-)

Ary said...

ws...selamat membaca yer... :)

*ary lupa nak letak tajuk kat posting nih...huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)