Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

aku pun menangis....


assalamualaikum....
terpanggil nak luahkan sesuatu kat sini. tak tertahan rasanya. biarpun ramai orang dah meluahkan, memaki hamun...namun aku nak luahkan jugak. lantaklah.... (ko x kisah pun.. aku tahu..._

sebagai manusia biasa,aku rasa sedih ,aku rasa hiba,aku pun menangis juga
walhal aku pun belum kawin...

aku juga terkejut,menjerit dalam hati ,mengerutkan dahi dan simpati,betul2 hiba....
walhal aku x kenal pun sape dia

sedangkan kalu anak buahku pijak2 manja kucing dirumah pun aku menjerit marah
inikan pula kucing terbiar yg kadang2 aku x sanggup tengok sbb kesian sangat...

ehhh....perasaan apakah ini...setiap kali menangis teringatkan video yg aku tengok, gambar yg aku tatap?
aku sorang ke yg macam ni?

mujur bukan aku yg jumpa dia dlm keadaan begitu, jika tidak...dah meraung aku rasanya...

aku sedih sangat...x tahu,,,,sedihhhh rrrr......waaaaa..... ini bukan sedih main2...ini sedih betul2....


nak luah lagi...tapi tak terluah...mati idea....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)