Friday, June 22, 2012

Berapa banyak Spam daaa....

Assalamualaikum....
dah lama tak menulis sendiri nih. btw. saya memang jarang update blog. org lain dah maju ke depan saya masih ketinggalan dari pelbagai aspek. apapun...ada sape2 kesah? huhuhu...

maka dengan itu. bila saya bukak jew pintu blog yang berkunci ni, byklah habuk...kemas2lah skitkan... masuk kat bilik comment...adalah ciput2 jew yang rajin nak komen..faham sgtlah, bila komen x de respon, sapo yang nak mengomennyo!.....

bilo saya bukak bilik komen yang sebolah eh....mak oiii...byk bona spam comment! oklah...bagi saya byklah....huuuu....malu tul... kalu setakat 3-4 ratus spam komen...byklah tu bg saya ni...heeee....

belek punya belek, ghalit pulak. hehehe... mcm2 promosi kat spam comment ni. ada jual ubat tutttlah... ada suruhbeli program internetlah, dari thailand, jepun, china...tulisan..huuu x paham. ada jugak yang komen tanpa nama termasuk dalam spam comment.

btw, syukur jugaklah komen2 yg dianggap sampah tu automatik ditapis dlm spam komen. kalu tidak jenuh jugaklah. virus pun byk... mmm...

kepada pembaca yg singgah ke blog saya, terima kasih...:) saya byk berkongsi ilmu yg org kongsikan pada saya. syukur....semoga ilmu yg manfaat ini tidak akan sia2 dan memberi kebaikkan kepada semua.

saya sebenarnya lama x menulis, nntlah...jika ada kelapangan, ingin menulis semula. :) dah tumpul dah nih...kena asah balik nih. bahasa pun tunggang langgang. sabau ajelah...

ok ler... tidu dulu eh....:) ~3:02am~





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...