Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

SEGMEN JOM TUKAR LINK DENGAN C` AYOB



jom join!!

5 comments:

cayob said...

ala hai gelapnya...backgrud tu...mmm..kasi waran putih...baru cantik..heheh...

terima kasih kerana ikut segmen...ada masa kunjung2 lah di blog sya ye.... :) salam kenalan dari c` ayob

Ary said...

post bckgrnd ke cikgu? huhu...tq atas teguran...

cayob said...

hehe...cikgu.

nak cantikkan blog awk..tengok web ini..macam-macam ada.....


• http://btemplates.com/
• http://www.deluxetemplates.net/
• http://www.bloggertemplatesfree.com/
• http://blogtemplate4u.com/

Ary said...

terima kasih cikgu atas cadangan..
saya dah buat dulu, masalahnya lambat sgt loadingnya kalu guna templetes2 tu sume. lagi2 yg guna brodband..tu yg x nak poning2 pale, apo yg ado jolah an gunokan...heheh...tgklah kalu ado yg berkonan kek atie ni aaa...den tukaulah yo... :)

Asyikin said...

hye, datang jalan2 jenguk blog, salam kenal :)

http://rushnurul.blogspot.com/2011/09/segmen-jom-tukar-link-dengan-c-ayob.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)