Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

keletah anak buah

Auni & Aina


aina: #%#$^$^%&*(*
maklong: kenapa ni cayang..
aina: $@%##&;*^*(%*(sambil menghempas2 badan)
maklong: ok..cuba bagitahu maklong, aina nak apa?
aina: #%4^876^^&;$^% (menghempas badannya kebadanku,sambil menendang 2 tubuhku
lama berkeadaan begitu sehingga apabila aku tidak melayan, aina akan menangis..)

rupanya aina nak tengok cerita kartun kat baby tv.
alahai...aku terpaksa mengalah meninggalkan cite korea kerana melayan kehendak aina, 1 tahun 9 bulan.
namun, bila datang lagi sorang ank buahku, auni, 1 tahun 6 bulan, keriuhan sebenar baru bermula...

penat..memanglah...tapi seronok sgt.
dulu, sebelum ada anak buah, memanglah...x bape suka budak2. namun skrg, x jumpa sehari rindu betul.
x kisah langsung melayan karenah diorg yang sgt menghiburkan...


itu ajelah cerita ari sabtu dan ahad...huuu....bosan kalu x de anak2 buah comel ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)