Sunday, August 2, 2009

Hidup Mesti Terus Hidup

hati bagai lalang
hati bagai lalang bukan apa
asyik tersentuh perasaan
kejap nak terjun
kejap x nak terjun
hati bagai lalang bukan apa
terlalu ikut perasaan
emosi yang tidak stabil
terlalu terbawa-bawa
hati bagai lalang bukan apa
rasa diri berseorangan
padahal ramai yang menanti

hidup mesti terus
mesti
wajib
hidup mesti terus hidup
jgn biarkan hidup yang terus itu mati
mati dalam tubuh seorang aku
hidup wajar terus hidup
bukan untuk tubuh seorang aku sahaja
tapi untuk semua
semua?
semua.....

dunia hanya sementara
dunia ini pentas lakonan
dunia ini penuh kepura-puraan

aku harus bangkit-mesti!
aku harus bangkit
biarpun hati bagai lalang
tebas ia, ayuh!
bangkit segera aku
jgn biarkan masa yang berlalu ini sia2
dek runtunnya emosi
dek gagalnya kelmarin
semoga berjaya
insya'ALLAH.....


*hei teman, berilah kata semangat!!*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...