Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

Wanita maut dibelasah suami cemburu

KUALA LUMPUR: Seorang wanita ditemui mati dalam keadaan berbogel dan kesan lebam hampir seluruh anggota badan, dipercayai dibunuh suaminya kerana cemburu di sebuah hotel bajet di Jalan Kepong, dekat Jinjang, awal pagi semalam.

Mayat Subaidah Abu Bakar, 30, ditemui seorang pekerja hotel yang membuka pintu bilik hotel itu pada kira-kira jam 5 pagi.

Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan, berkata mangsa yang sudah sembilan tahun berkahwin dengan suspek berusia 34 tahun, dipercayai mati akibat dipukul dengan cerek air dan wayar elektrik serta kepalanya dihentak ke dinding berdasarkan kesan kecederaan dialami mangsa.
baca lagi di sini...

*sumber-berita harian-


*ade akai ke tak de???

2 comments:

Anonymous said...

dunia bertambah maju tapi manusia makin teruk akhlaknya.ni la jadinya kalu hidup x berpegang pada ajaran agama.main hentam je tanpa berfikir cara rasional.bertindak ikut emosi tanpa memikirkan reaksi/akibat nya nti.dunia dah semakin tua dan tua dan tua,jd byk kan beramal...

Ary said...

ye betul tu...tension betul bila pk...x(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)