Destinasi cinta yang ku cari...Sebenarnya terlalu hampir...Hanya kabur kerana dosa di dalam hati...

Istanbul tunggu aku datang!!!

kite nak komen filem kat sini. filem yang kite nak komen filem melayu.


 istanbul aku datang

best! rasa cam nak gi sanalah..^^



pengajaran:
~jgn mudah percaya kat owng,(cerita tentang kepercayaan sesebuah perhubungan)
~jgn biadap!(jgn biadap. ok!)
~jgn terlalu mengharap (biasa2 jew dah ler..)
~jgn tinggal solat!! (diorg x solat ponn....~)
~kena berani, mesti berani, jgn takut2
~sedia memaafkan kesalahan owng,
~realistik! (wajiblah!)

yg x best kat sini:
~kat kl ker. kat istanbul ker...adoi...selagi x kawin, x yahlah pelok2, cium2.....(~.....)
~x solat pun...(walaupun just filem...tapi...~)
~memanglah manusia ni ada yang x suka menilai owng lain, tapi x seharusnya menyetujuinya jika terang2 memang dah salah...(pendapat peribadi, tang lisa kata dia x nilai beto coz sangka dia gay...)

and ...byk lagi kot...lain owng lainlah pendapatnya....


*suka sgt kat beto, mula suka lisa, sgt x suka tomok! huahuahua...
*dah tengok sepah e movie, biasa jer....oklah dari orng myk vs pontianak! menyesal gile, x best langsung!!...seb baik org blanje...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

naK CakaP sKITT jeR...

* assalamualaikum...

*saya nak bagitahu, yg saya menulis kengkadang ikut atie, kengkadang suke atie.
*namun,saya minta maaf jika ada yg terasa or tersinggung...tapi usahlah tersinggung... sume entri peribadi kebykkan pasal kisah saye jerk...huhuhu...
*kengkadang tulisan saya sgt berhati2...coz ada yang saya copy n paste.
*sape nak copy n paste silalah...x marah pon...tapi..x de pape pon yang menarik kecuali yg di copy n paste...
*kalu rajin tu, tinggalkan lah komen atau jejak SMTI..x paksa eh..
*background belog nih sentiasa berubah2 ikut keadaan dan kerajinan...jgn marah eee....
*akhir kata...salam Nur Kasih dari saya...:)